Monday 11 June 2007

Caramel


Gisteren hadden we hier een prachtig onweer. Dat is werkelijk anders dan in Nederland, het blijft zo lekker lang hangen, het is zo mooi heftig. Ik kon er niet van slapen, mijn huis werd constant verlicht. Mijn kat verstopt zich dan in de kast, dus voor de dieren is het niet altijd fijn. Ik moest natuurlijk ook even aan Caramel denken.
Bij mijn vorige blokje blog vroeg ik of iemand wist wie Caramel is. Nou, enorm veel reacties en hierbij dus het antwoord: Caramel is de ezel die ook deel uitmaakt van het Bourdic huishouden. Hij is overgenomen door Hans & Christa toen het "Chateau de Cassan" dat aan de weg tussen Roujan en Gabian ligt, verkocht werd. Daar stond hij op de binnenplaats te pronken. En nu leeft hij tussen de geiten. Hij kan enorm balken om de aandacht van een ezelin te trekken die een eindje verderop woont. Zijn aaibaarheidsfactor is niet zo groot, maar het is wel een prachtig beest.

De nieuwe (gerestaureerde) cave op het Domein is prachtig geworden. Daar zullen we voortaan de proeverijen houden en onze klanten kunnen er genieten van ons aanbod.

No comments: